İsmail YK-Ben Senin Ananın Yeni şarkısı dinle 2012

İsmail Yk 2012 Yılı sonunda bombayı patlattı.
Metropol Adlı Yeni Son Albümüyle sevenleriyle buluşan İsmail Yk Şarkılarını sitemizde indirmeden dinleyebilirsiniz.


İsmail Yk Metropol Albumü Şarkıları :
1. İsmail Yk - Ben Senin Ananın
2. İsmail Yk - İdam
3. İsmail Yk - Ruhun Canımda
4. İsmail Yk - Şeytanın Birisin
5. İsmail Yk - Sakın
6. İsmail Yk - Gelene Vay Vay
7. İsmail Yk - Ya Senin Olurum
8. İsmail Yk - Saçmalama
9. İsmail Yk - Sensiz Yaşamak
10. İsmail Yk - Ateşli Geceler
11. İsmail Yk - Ağlıyorsam Kime Ne
12. İsmail Yk - O Dudaklar Benim Olmalı
13. İsmail Yk - Aramanı Bekledim
14. İsmail Yk - Radikal Feminist
15. Albüm Özeti

İsmail YK-Ben Senin Ananın yeni Şarkısı dinle





İsmail YK-Ben Senin Ananın şarkısı dinle,İsmail YK-Ben Senin Ananın dinle,İsmail YK-Ben Senin Ananın klip izle,İsmail YK-Ben Senin Ananın şarkı sözleri,İsmail YK-Ben Senin Ananın yen, klip izle,İsmail YK yeni albümü dinle,İsmail YK-Ben Senin Ananın ttnet müzik dinle,İsmail YK-Ben Senin Ananın youtube dinle,İsmail YK-Ben Senin Ananın şarkısı dinle,İsmail YK-Ben Senin Ananın parçası dinle

0 yorum

Yorum Gönder